למה להשתמש באימוג'י

אפליקציית המסרים הניידים והשימוש באמוג'י הגיעו לאימוץ נרחב כדרך שהצרכנים מבטאים את עצמם, על פי "דוח Emoji 2016" שיצא לאחרונה.
הדו"ח מציג כי השימוש האקטיבי החודשי באפליקציות העברת הודעות על מדיה חברתית עלה, והשימוש היומיומי מואץ במהירות. על בסיס חודשי משתמשים ב- Facebook Messenger על ידי יותר מ 60% מהצרכנים בארה"ב, ואחריהם יישומי iMessage, Twitter, Snapchat, WhatsApp, Kik ואפליקציות אחרות של אפל.

למרות משתמשים ממוצעים חודשיים יותר ב- Messenger, iMessage שולטת במעורבות המשתמשים, כאשר למעלה ממחצית מהבסיס שלה משתמש בה מספר פעמים ביום. הבא הכי טוב הוא WhatsApp, שיש לו מחצית מרמת המעורבות הזו.

הדו"ח מצא גם כי אמוג'ים הם השפה הצומחת במהירות בעולם – עם הודעות סלולריות מדהימות של 2.3 טריליון הצפויות לשלב אמוג'ים השנה. כיום, אמוג'ים מנופים על ידי 92% מהאוכלוסייה המקוונת בעולם.

בין משתמשי "Emoji Elite" או משתמשים בכבדות להודעות ניידות:

נשים מודיעות יותר מגברים – כאשר 56% מהנשים שולחות מספר הודעות ניידות ביום לעומת 44% מהגברים.
יותר ממחצית (56%) מכל ההודעות שנשלחות על ידי משתמשי מסרים ניידים כבדים כוללים אמוג'ים.
היכולת לשתף אימוג'ים מדורגת כחוויה היקרה ביותר, לצד שליחת תמונות וסרטונים.
שלושה רבעים מהצרכנים בארה"ב מעוניינים לקבל יותר אפשרויות אמוג'י ומגוון.
מספר מותגים – כולל בורגר קינג, דאב, גאטורדה, פפסי וטאקו בל – כבר נכנסו לכוחם של אמוג'ים ממותגים. על פי הדו"ח, צרכני ארה"ב רוצים אפשרויות אמוג'י חזקות יותר בקטגוריות (למשל, לא רק אמוג'י לכלבים אלא גזעי כלבים; לא רק אמוג'י קפה אלא משקאות ספציפיים; לא רק אמוג'י בירה אלא מותגי בירה ספציפיים). למעשה, מחצית מהצרכנים בארה"ב ישתמשו באימוג'י ממותג כחלופה בהודעות אם תינתן להם האפשרות.