איך משתמשים באימוג'י

בין אם אתם ובין אם לאו, תקשורת מודרנית כוללת לעתים קרובות אמוג'ים או קודמתם, סמלי רגש. הם אפילו באו להחליף סלנג וראשי תיבות – אין צורך LOL כשתוכל. כאיקונוגרפיה המוכרת באופן גלובלי, אנו שולחים אותם כעת כטקסטים, סטירות עליהם בתמונות ואפילו מגיבים לזרמי תקשורת בערוצי Slack הצוותים איתם. וכולנו מבינים. הם יעילים, בטוח, אבל יש חוקרים שאומרים שאמוג'ים אינם סתם שורטוף מרושל. במקום זאת, אמוג'ים משפרים את יכולת התקשורת שלנו.

בני אדם מוכשרים לתפוס רגשות. זה ניכר לעיתים קרובות כאשר האדם שלידך באוטובוס נראה עייף. או לחוש את המתח הנובע מזוג שיושב במתחש ליד שולחן קפה.

אנו חשים רגשות אצל אחרים מכיוון שאנו רושמים באופן לא מודע את הבעות הפנים שלהם. על פי תיאוריה של קארל סייגן, המוח האנושי מחווט כדי לקבוע אם זר הוא חבר או אויב. בני אדם לומדים לקרוא חיוך מזעף פנים ומגיבים בהתאם, החל כשאנחנו רק כמה חודשים.

חלק מהיכולת שלנו לזהות פרצופים מופיעה בדרכים דביליות, בתופעה המכונה פארידוליה: אנו רואים לפעמים פנים שאינן קיימות. צלם את התמונות של המטוס המאושר ביותר בעולם או את פומפיית הגבינה המחויכת. מחקרים מצאו כי צרכנים מעדיפים מכוניות בעלות תווי פנים "אגרסיביים, עוצמתיים ואפילו כועסים".

אנו קוראים כעת סימני פיסוק כביטויים רגשיים כאשר הם משולבים בדרכים חדשות, לא מדויקות דקדוקית ככל שיהיו. זה מולד בעידן המודרני, אבל הייתה תקופה בה מעי גס וסוגריים סגורים 🙂 לא נהגו להצביע על תחושה. המדע הראה שאנחנו מגיבים לפרצופים הבנויים האלה באותו אופן בו אנו מחייכים חיוך אנושי או מקמט את מצחו – אך רק כאשר אנו קוראים משמאל לימין.

אנו קוראים כעת סימני פיסוק כביטויים רגשיים כאשר הם משולבים בדרכים חדשות, לא מדויקות דקדוקית ככל שיהיו. זה מולד בעידן המודרני, אבל הייתה תקופה בה מעי גס וסוגריים סגורים 🙂 לא נהגו להצביע על תחושה.

כיום, אמוג'ים מציעים לכולנו רוחב ביטוי רחב יותר – וחלק מהניואנס הרגשי שאבד לעתים קרובות בגלל אימיילים ותקשורת מבוססת טקסט.

היתרון של אמוג'ים במקום העבודה
אמוג'ים מביעים רגש, והם נהדרים כשמסר חברים, אבל מה עם העבודה? אנחנו לא בהכרח חושבים להביא את הרגשות שלנו למקום העבודה, אבל אנחנו אנושיים, וכמובן שהם גם מגיעים. כמה הודעות אימייל מקצועיות קיבלת שנראו נחרצות או עוינות בעדינות? באופן אישי, הבנתי ולא נכון את הכוונות העומדות מאחורי תקשורת מקצועית רבה מצד לקוחותיי. דברים שאימוג'י פשוט יכול לתקן.

זו הסיבה שהשימוש באמוג'ים בתקשורת מקצועית הוא דבר נפלא. ישנם יתרונות לכולם – העסק, הצוותים הפנימיים ואפילו עבור הלקוח.

תן ללקוחות שלך כמה
עבור מותגים מסוימים, השימוש באמוג'ים בתקשורת מקצועית ולקוחות עשוי להרגיש חוד החנית. עבור אחרים, אמוג'ים משמשים להוסיף תחושת גחמות. לא משנה לאיזו קטגוריה המותג שלך נכנס, מחקר מגלה שיעורים גבוהים יותר של מעורבות לקוחות כאשר משתמשים באמוג'ים.

מחקר שערך LeanPlum ואפליקציית אנני מצא כי הכללת אמוג'ים בהודעת דחיפה מעלה את שיעורי הפתיחה ב -85 אחוזים. ישנן עדויות לכך שאמוג'ים המתאימים לפי הקשר הכלולים בשורות הנושא של הדוא"ל מעלים את שיעורי הקריאה.

מכיוון שאמוג'ים מעבירים רגש, הם עוזרים להבהיר את הכוונה מאחורי מסר. כמובן שאמוג'ים עשויים שלא לעבוד עבור כל דמוגרפיה או סוג תקשורת של לקוח. אף על פי שהשימוש באמוג'י על ידי מותגים עלה ב -163 אחוזים בשנים 2015-2016, האמוג'ים הם עדיין לא נפוץ בתקשורת מקצועית. וודא שהמותג שלך משתמש באמוג'ים באופן שתהדהד את הלקוחות שלך.

תן לקולגות שלך א
האמוג'ים הולכים רחוק יותר משיפור התעריף הפתוח. הם משפרים את התקשורת הבין-אישית ומצמצמים את מספר ההבנות בין עמיתים.

תאר לעצמך: אתה מקבל הודעה מרושלת מהבוס שלך שעליה כתוב: "בוא לראות אותי אחרי ארוחת הצהריים. יש לנו על מה לדבר. "

או – או. אני לא יודע מה איתך, אבל התגובה המיידית שלי תהיה להיבהל ולקבל כאב בטן. אבל, מה אם קיבלת את זה במקום זאת?

"בוא לראות אותי אחרי ארוחת הצהריים. יש לנו על מה לדבר. "

גדול! עכשיו אתה יודע שבבוס שלך יש על מה לפטפט, וזו כנראה חדשות טובות. בהקשר הנכון, אמוג'ים מקלים על העברת הרגש וחוסכים מקום. ואין שום דבר לא מקצועי בלהיות ברור ותמציתי.

בהקשר הנכון, אמוג'ים מקלים על העברת הרגש וחוסכים מקום. ואין שום דבר לא מקצועי בלהיות ברור ותמציתי.

אמוג'ים עשויים אפילו להיות חיוניים, בהתחשב בכמה תקשורת משרדית קורה עכשיו באמצעות דואר אלקטרוני והודעות. אימוג'ים עוזרים להחליף חלק מהטון הקולי החסר, שפת גוף או רמזים לפנים שמבטיחים שהמשמעות לא תאבדה או לא תורגשה בצורה לא נכונה.

תקשורת חיובית היא עם עובדים מרוחקים
אם אמוג'ים חשובים לתקשורת בין-משרדית, הם חיוניים עבורם

צוותים מרוחקים. ככל שיש עמיתים פחות פנים אל פנים, כך קשה יותר ליצור קשר חזק. אמוג'ים יכולים לעזור לחברי צוות מרוחקים להבין את הניואנסים בשיחה, ולחלוק את אישיותם.

אמוג'ים שימושיים במיוחד בעת העברת מידע קשה עם עמית באמצע העולם. מחקרים הראו כי כאשר ממונה חולק ביקורת ספציפית עם עובד, אמוג'י חיובי יכול לרכך את המכה ולהקל על העובד לקבל את המידע.

פרצוף סמיילי פשוט יכול לעזור לקורא לדעת שהמידע השלילי משותף ברוח חיובית ובונה.